26 september 2020
UPDATE 28 sept - 09:39uur
iOS storing baantijden opgelost in ClubApp versie 2.2.1UPDATE 24 sept - 19:23:23 uur
Van: KNLTB.Club"
Bedankt voor je bericht. De begin/eind tijden zijn momenteel niet goed werkend.
Wordt zsm opgelost!
UPDATE 23 sept - 18:12 uur
In de Clubapp wordt de eindtijden van een reservering niet goed weergegeven. Meestal krijg je als je een dubbel reserveert schijnbaar maar een half uur toegewezen. Maar ik heb ook al een keer 12,5 uur gekregen voor een single reservering. Als je echter op het afhangbord op de website gaat kijken gaat het (meestal??) wel goed.
Daarnaast kan de begintijd niet meer op 5 minuten nauwkeurig worden ingesteld en ontstaat een 'vastloper" als je dat wel probeert. Geadviseerd wordt om gewoon de toegewezen begintijd aan te houden (het kan dan wel leiden tot problemen met de verlichting...). Deze problemen zijn gemeld [#59180426] en worden hersteld.
UPDATE 16 sept - 14:05:19 uur NIEUWE VERSIE KNLTB ClubApp 2.2.2 (75)
De issue is gelijk door onze ontwikkelaars opgelost. We hebben zojuist hiervoor een fix live gezet.
Mocht je nog problemen ervaren hoor ik het graag van je natuurlijk.
UPDATE 16 sept - 13:17:11 uur
Issue is bekend en nu in behandeling bij de ontwikkelaars om het zo spoedig als mogelijk op te lossen. Ik hou je op de hoogte van de status.
UPDATE 15 sept - 19:50 uur
UPDATE 15 sept
Van: "KNLTB.Club"
Issue is opgelost, excuses voor het ongemak.
Zonnige avond toegewenst.
UPDATE 14 sept - 14:07
Beste KNLTB.Club gebruiker,
Wij hebben van enkele clubs vernomen dat het banen reserveren overzicht in de KNLTB ClubApp voor de volgende dag niet de juiste blokken toont. Zo zouden er banen op gesloten staan, terwijl zij eigenlijk open zijn. Dit probleem is bij ons bekend en wij werken aan een oplossing. Om de aanpassing daadwerkelijk zichtbaar te krijgen op Android telefoons die hiervan last hebben, moet er eerst een nieuwe versie van de KNLTB ClubApp worden gedownload. Je hoort het van ons als de nieuwe en verberde versie van de KNLTB ClubApp (versie 2.2.1) in de Google Play Store staat en te downloaden is.
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
KNLTB.Club
UPDATE 13 sept
De bug is gemeld bij KNLTB club.
Het probleem schijnt zich met name voor te doen bij Samsung telefoons en ook met de nieuwe versie van de ClubApp.
Je kunt echter ook reserveren via de TPC Unicum website (Mijn Club-afdeling)
Daarnaast is ook afhangen met de ledenpassen op het afhangbord in het clubhuis mogelijk.
Hopelijk kan men snel het probleem herstellen.
12 sept 2020
Enkele leden melden problemen met het maken van baanreserveringen met de ClubApp als jouw smartphone niet automatisch de nieuwe versie heeft geïnstalleerd.
De problemen bleken steeds te zijn opgelost als de ClubApp opnieuw werd gedownload.
Log daarna ook in met je KNLTB-nummer en je wachtwoord (en niet als gast).
De links om te downloaden kun je vinden op https://www.knltb.club/clubapp/
Daarna zou het reserveren weer als vanouds moeten werken.
Nieuwscategorieën Algemeen
Bar: +31 71 515 0050 – Toernooien: +31 71 515 02 90
Haarlemmerweg 99
2334 GD Leiden
40445989